Wednesday 20 October 2010

senyum!


 
saya suka buat korang tersenyum bila dengan saya.. 
sebab itulah tabiat saya.. 
saya suka tengok orang gembira.
kadang2 saya gurau je dengan korang.. 
sebab saya nak tengok korang senyum..
lagi pun saya xnak ar sedih2 tentang yang dah lepas tu.
saya cuba nak gembirakan diri saya dan diri korang.

xada apa yang paling indah selain daripada melihat korang tersenyum..

dapat mengenali korang dalam tempoh masa yang sekejap pun dah cukup.
jika bila korang besama dengan saya, korang gembira.
bila xjumpa saya korang akan merindukan saya (perasan)

saya xkan pernah mintak apa2 pun yang bakal menyusahkan korang.
saya xsuka korang susah2 untuk saya.
cuma saya nak korang bahagia.
.
.
.

bila saya baik dengan korang :
maknanya saya sedang mencuba untuk mengenali, menghargai hubungan yang sedang terjalin.

bila saya prihatin pasal korang : 
maknanya korang telah di sayangi

bila saya sentiasa ada untuk korang : 
maknanya, korang telah di hargai untuk hadir dalam hidup saya.

bila saya sentiasa melakukan sesuatu untuk korang : 
maknanya korang amat di sayangi

bila saya memahami awak :
maknanya awak sudah memahami saya. 

.
.
.
bagi saya, 
dalam hidup ni saya xkan boleh hidup tanpa korang. 
sebab kalau saya jatuh, at least ada yang akan bantu saya.
kalau saya tidak pasti akan sesuatu, 
korang akan memberi pendapat yang akan memudahkan saya untuk membuat pilihan.
kalau saya gembira, 
saya gembira dengan hadirnya korang dalam hidup saya

.
.
.
terima kasih untuk korang yang pernah hadir, pernah singgah, baru kenal dan pernah menjadi seorang yang penting dalam hidup saya.
sesungguhnya, saya sudah halal kan semua yang pernah kita kongsi bersama.




No comments:

Post a Comment