Sunday 27 February 2011

27 feb

27 feb? apa yang ada pada 27 feb ni? aku pun masih tak pasti sama ada nak post ke tak tentang dia.. sekian lama.. selepas beberapa bulan aku dengan insan 27  ni sepakat untuk tak bagi mesej di antara satu sama lain.. sudah semestinya bila dah macam ni mesti gadis 27 ni akan dan PASTI  kembali dalam hidup aku tanpa aku sedar..

tipulah kalau aku kata aku BENCI gadis 27 ni.. jauh di lubuk hati aku dan sebesar mana kesalahan orang pernah buat pada aku, kalau aku dah sayang aku PASTI akan mencuba untuk maafkan dia.. kadang2 aku terpaksa untuk menjadi PENYEMBUNYI TERHEBET.. sebab aku tak nak orang tu tahu apa yang aku rasa.. kalau boleh biarlah yang indah itu ada pada orang tu dan yang duka ada pada aku sebab aku mampu untuk menyembunyikan dan menjdaikan keadaan seperti biasa.. hihi..

cerita 27 feb ni terjadi pada pukul 8.12 p.m. aku tinggalkan hp aku dalam bilik.. pergi solat maghrib jap then terus membiarkan hp bila aku sangat syok tengok siaran kat OASIS "mata ke hati".. syok gle tengok smpai kul 8.. haha.. lepak2 tngok berita abaru masuk bilik.. tiba2 aku nampak ada mesej.. ku fikirkan mesej daripada sapelah kan.. upenye, mesej gadis 27..

mula2 memang aku tak tahu mesej sape tuh.. aku dah "DELETE" no dia.. tapi bila dia menyebut 27 and next month 27 march.. mestilah dia.. dia sorang je yang jadi penguat ingatan aku tentang hari bulan.. aku tak tahu kenapa.. sedangkan aku dengan dia hanya ada 3 bulan sahaja bersama dan kami putus.. sehingga sekarang aku masih sayang kau.. walaupun aku sorok kan tapi dalam hati aku sangat nak tahu tentang kehidupan kau..

tak apalah mungkin aku patut buangkan kebaikkan aku terhadap kau, aku tahu kau takkan pernah berubah untuk jadi seseorang yang aku tertarik pada pertama kali..aku ingat kau selalu tegur aku dengan panggil aku " HOT FM BIG JAM".. kau cuba2 tegur aku kan masa tu.. dengan harapan kau dapat kenal nan aku.. sepanjang aku kenal kau aku rasa kau berjaya buat aku jadi gila, gembira, asyik fikir pasal kau je, apa yang akan aku berikan untuk pertemuan kita esok dan seterusnya.. aku suka bila dapat geletek kau macam kita ni betul2 adik-beradik kandung dan aku asyik fikir je sebab aku nak jadi yang terbaik untuk kau.. semuanya berubah bila kita dah tak faham satu sama lain..

aku tak salahkan kau budak.. mungkin aku geram dengan kau pda awalnya tapi aku dah cuba untuk buang yang keruh dan ambil yang jernih.. aku selalu bersyukur sebab pernah mengenali kau dan pernah memiliki kau walaupun hanya 3 bulan.. terima kasih. . .

No comments:

Post a Comment