Monday 28 February 2011

cinta~

cinta. . cinta datang tanpa di duga. . . dan cinta pergi tanpa di pinta... semua orang ada kisah cinta mereka tersendiri.. sama juga dengan aku... aku bukanlah seorang gadis yang terlalu minat dengan cinta. zaman sekolah rendah aku tak pernah sentuh sedikit pun tentang cinta. pada masa itu aku seperti lelaki.. hati aku tiada untuk cinta. apa yang ada hanyalah persahabatan dengan ramai kawan lelaki.


lain orang lain tanggapan mereka tentang cinta. tapi persamaan untuk semua adalah bahagia bila bercinta. cinta itu seronok dan cinta itu indah. membuatkan kita tak keruan, teringat2 dan kalau boleh nak pasangan kita sentiasa selamat. indahkan cinta tu, lagi indah andai kita mencuba ciptakan sesuatu yang berbeza-beza bila kita berjumpa dengan kekasih pujaan hati. tak semestinya otak ini di gunakan untuk cipta dan reka sesuatu. tetapi kita boleh cipta dan reka hubungan kita supaya jadi lebih indah.

dalam perhubungan kadang2 kita mesti gaduh. lumrahlah tu.. takanlah segalanya indah dan biarkan yang duka bersendirian.. xeleok begitu.. kita perlu gak rasa bagaimana sakitnya bila gaduh. itu adalah permulaan untuk menguji kita sebelum kahwin(cewah ! pandai aku berkata).. nanti dah jadi suami isteri lagi macam2 kena hadapai.. jadi di mulakan dengan bismillah.. eh salah pulak, di mulakan dengan pergaduhan tanpa ikatan sah..

No comments:

Post a Comment