Friday 4 February 2011

ENJOY WEYH ~

bermulalah kisah cuti tahun cina. sempena cuti tersebut dan sebelum cuti tu aku cuba merapatkan diri dengan semua orang. termasuk yang dah lama aku tak contact.. rupanya dah banyak benda yang aku hilang.. HILANG orang yang pernah aku SAYANG.. maksud aku semakin jauh dengan mereka..

kadang2 ego aku menggunung gak.. tak mo nak bertolak.. sometimes rasa macam asal lah mereka tuh tak ingat kat aku.. asyik aku saje kena mulakan segalanya.. kadang2 penat.. aku sendiri , aku menyendiri dan hanya aku yang memulakan sesuatu.. aku silap pada apa yang aku fikirkan.. kita seharusnya memulakan sesuatu agar kita ada sesuatu..

bermula daripada situ aku pun mula2 usha balik kakak angkat cina aku tuh SIEW FONG atau name baru dia AH PONG dan name lame dia PINGU.. kenapa dia di panggil pingu xleh cite.. tapi dia memang cam pingu.. always remember moment with pingu.. so sweet ! aku rapat dengan dia.. bagi mesej yang aku rindukan dia.. sangat lama tak jumpa dia.. rindu saat kita kat sekolah dulu..

aku teman dia masa balik sekolah, waiting 4 dad dia.. wow.. KAKAK ! saya ingat semua pasal kita tao.. xpenah lupa dan takkan buang ! awak kakak pertama saya.. sebab awak saya berminat dengan kakak2 nih.. kalo x, saya tak kawan dengan kakak2.. awak comel ! tQ kakak cuz masih ingat ADIK awak yang tak seberapa nih.. maaf sebab tak jaga kamu macam saya jaga kamu dulu.. teringat waktu kamu sakit tekak.. i really worry about u.. sampaikan sanggup datang sek bawak kan air asam jawa.. hihi.. 4 u i will kakak..
*
*
*



 <gambar di giant>
aku takde pun.
sedih je..
hihihi..

kisah JERMI pula.. 4/2/2011 kita orang berjumpa setelah dah lama tak jumpa.. masih2 dah sibuk belajar.. aku masih tetap di muar.. menanti korang.. akhirnya kita jumpa.. aku dengan tak cukup tidur bangun dan cuba untuk jumpa korang.. mula2 kelihatan aku sangat serius.. LIKE run said.. memanglah. . banyak benda berlaku dekat aku, so aku serius.. tapi tak lame tuh aku akan normal kembali.

hepi sangat dapat jumpa korang.. makan sama2 kat KFC, pergi karok sampai 17 lagu.. tak pernah kita buat kan.. selalu nya cukup 10 je.. hihii.. aku nyanyi hampir kesemua lagu yang korang pilih.. saya mintak maaf pasal tuh.. agak terlajur dengan sikap saya.. lepas tuh kita pergi jengah2 baju.. hahahha ! part nie memang aku suke gila.. aku pun leh jadi gila ! kita buat kedai baju tuh macam kedai kita.. seb bek budak baek hati yang jage.. kalo orang len xmemasal dah kena halau tao.. 

mulakan run di jadikan bahan.. beralih kepada yang laen2 dan terakhir mok.. memang paling lama lah.. sape suruh dia memperkenalkan nama baru dia "KING KONG".. kan dah.. abis dok menganjing.. yang c Qila aku nak belanje dia malu2 CAT lak.. so, aku belanje GEMOK a.k.a KINGKONG tuh baju.. dia suke.. aku pun suke sebab buat ko suke.. hihihi.. 

projek akhir kita orang snap pic ar.. apa lagi.. dengan berbekal kan dua hp yang canggih aku jadi fotographer nye.. al-maklom bak kata mok, aku tak berseni.. ye kot.. aku lupa dah ayt dia.. hihi.. seronok3 dapat buat korang ketawa.. enjoy sme2.. yang penting snapkan pic santik tok kowng.. haha.. SANTIK KE? xkot.. hee..
*
*
*
balik je daripada jumpa mereka ada sedare dekat umah aku.. mereka tuh bukan sdre betul.. just kawan nan family aku.. then d anggap sbgai sdre.. BEST! bersedare dengan mereka.. kak long aku kata, sombong.. xnak mkn kt umah.. haha.. aku dia.. pastu malam tuh ada agenda lagi.. kita pergi tanjung ! ALLAH ! indah sangat detik3 nih.. aku tak ada sedare yang ramai untuk share kegembiraan..

after maghrib je kita semua keluar serbu tanjung.. balik kul 12.. maybe esok ada agenda lagi.. seronok sangat2 ! ALHAMDULILLAH !

<inilah di antara gambar kami.>

budak ni bagus weyh ~
da le chumil..
pastu asyk nak kat aku je..
hihihi..
bila snap 1 pic je dia nak tengok.. suke aku !
al-maklum aku xde adik.. 



ini semua yang ada. ramai lah jugak.
daripada kanan kak long, abah, ustaz (ayah amal), emak n redo, mak amal, kak uda.
kat bawah ada amal n kakak2 dia..

Enjoy sangat2 ! best !

*SEKIAN, TAMAT*

No comments:

Post a Comment