Wednesday 20 July 2011

biarkan jauh asalkan aku dapat !

Assalamualaikum.
ehem !
Apalah yang jauh tuh ek?
Jauhnya perjalanan akan aku tempohi.
Asalkan aku dapat tengok kau !
Itu dah sangat cukup untuk aku . . .

*****
Hari ni adalah hari yang paling Hebatlah !
Senyum pun dah sampai telinga.
Sangat berpuas hati dengan tindak kan aku untuk pergi sejauh tuh..

Tempatnya tak adalah jauh mana..
Ke Bakri Batu 6.
Area Parit Zain.

Pergi sana dengan harapan dapat tengok Alya Amirah.
Fuh ! apa ke sewelnya jiwa ni.
tetibe nak rindu sama dia.
lepas tu sanggup uh nak pegi ke sana dengan harapan jumpa dia.

aku dah bajet dah xkn teserempak.
but,,,
My Heart Never Stop to Calling Her Name.

maybe tu yang buat aku dapat tengok dia & dengar suara dia.
she call : JEEEEEMMMMM !
(sambil melambai)

tibe2 teringat pulak,
masa awal2 kami kenal.
macam tu gak...
Manjanya dia ~

Apa2 pun saya sangat gembira !
Awak dah taw kan kenapa saya pergi Bakri tu.
Semata2 cari awak. 

Serius memang saya marah dengan awak hari tu.
Sebab awak tak layan saya.
Penat saya datang jejaoh sedangkan masa tu 
saya ada latihan untuk final drama BI sy.
Saya tangguh timing tu.
Sedangkan saya adalah Watak Utama.
Fikirlah.
Saya malas nak marah.
nanti tua..

Ok lah..
*END*

No comments:

Post a Comment