Wednesday 6 July 2011

Saya Rindu Awak Tahu !

Assalamualaikum. 
ehem, ehem.
Keadaan yang tidak begitu baik.
Aku taip entry ni.

Boleh tak saya nak tumbuk dinding?
Dah lama tak tumbuk dinding.
Rindu rasanya..
Sebab dinding tu setia menemani saya.
Bila saya gembira, saya sedih.
Bunyi macam orang gila kan?

By the way aku tak gila.
Tapi kalau aku betul2 tak tertahan nak simpan rasa di hati.
Itulah yang akan aku buat.
Tapi serius dah lama xbuat benda "BODOH" tu.
Setakat menyakitkan diri je.

Betul-betul ni. 
Aku Rindu Sama Kamu.
Rindukan Alya Amirah Ahmad Nasaruddin. 

Aku datang sekolah hari tu.
Aku tunggu dia. 
Harapan tinggi.
Tapi target tak kesampaian.
Nak buat macam mana.
Saya pun balik.
Tapi serius bila balik.
Time malam aku terfikir dan menyesal sebab tak tunggu dia.

Entahlah.
Aku ni jahat sangat agaknya.
Aku layan dia tak baik kot dulu.
Dia kan jenis manja.
Aku pulak macam susah nak terima.
Tapi bila dah lama, aku rasa macam hidup aku hilang sesuatu.
Sesuatu yang dulunya selalu merengek.
Bila tak layan dia kecik hati.
Dan aku pun kena pujuk dia.

Aku pun ada buat perjanjian di mana aku tak nak kacau dia.
Sampai dia habis PMR.
Tapi dia tak rindu aku ke?
Entah lah LABU.

Hanya ALLAH je tahu.
Simpan buat pekasam ye jem.
SABAR itu SEPARUH daripada IMAN.

I always miss moment when there was you and me ^_^

No comments:

Post a Comment