Sunday 24 July 2011

Sensitif !

Aku seorang yang SENSITIF !
Ko taw tak benda tuh?
Aku rasa ko tak taw..
Sebab tu kau selalu bikin aku sentap !

Tapi rasa macam kau tahu aku kaki sentap.
Sape weh tak sentap dengan kata2 ko..
Aku ni daripada kecik memendam dan mendiam je.
Aku tak belajo untuk meluah.

Sebab tu agaknya bila orang bagi kata2 PEDAS.
Aku tak tahan.
Aku terbakar.
Sebab ada sejarah yang aku pendam dan diam kan 
dekat satu sudut.
Bila ia berulang kembali aku jadi macam tak keruan.
Aku mula nak meletup.
Tapi aku cuba untuk mendiamkan diri 
dan pergi cari keje untuk di buat.

Pertama sekali yang aku buat,
aku cari orang yang aku rapat untuk di ajak begurau.
Sedikit sebanyak ok sikit diri ni.

Tapi masih TERSEMAT kata2 pedas tu.
Aku tak taw macam mana mau bikin benda tu terpadam 
dan lenyap macam tu je.
aish, susah gak kalo jadi orang yang macam ni..

Aku cuma nak orang jaga hati aku macam aku jaga hati dia.
kau boleh ajak gurau dengan aku.
aku alu2 kan.
tapi ko jangan lah keluarkan kata2 pedas yang macam siot !
aku tak tahan !

Di sebabkan kata2 pedas tu aku jadi orang sensitif.
kadang2 orang nak gurau je dengan aku.
tapi aku take serius.
sorry dude !
aku daripada kecik memendam.
when i talk nobody listened.
i really disappointed and i love to be alone
without monitored.
*END*


No comments:

Post a Comment