Thursday 25 November 2010

MIMPI YANG NYATA

beberapa hari ini aku mimpi.
terasa sangat nyata dan aku alami.
1 >aku mimpi apa tah. tapi memang ligat gila. xsilap aku, aku masuk hutan dengan sapa tah.. macam misi menyelamtkan.. tapi xingat.. aku cam buat sesuatu yang berbahaya, ligat, lasak, hebat dan mantap..

2> aku mimpi rumah lama aku terbakar... jadi misi memadam api.. ada sisa2 sedikit rumah xterbakar.. sangat teruk masa 2..
lepas je aku bangun, apa yang terjadi pada aku ? badan aku sakit gila.. macam sangat2 menghayati mimpi2 tu dan aku buat dengan realiti.. aku pun xpasti.. badan sakit 1 hal.. 1 lagi kat lutut aku lebam.. bila melutut sakit gler woo.. ni mesti terjdi kat mimpi yang pertama 2..


(aku rasa ada meaning untuk dua mimpi ni.. aku paham apa mesej yang nak di sampaikan terhadap family aku.. jadi, aku masih menjadi penyelamat daripada dulu sampai sekarang dan ada sedikit lagi je yang patut aku settle kan..)

 

No comments:

Post a Comment