Sunday 7 November 2010

alya amirah (2) !

bangun pagi, dengan niat 'nak jumpa ALYA AMIRAH' ! macam xsabar di situ.. selalunya, kalo hari ahad, lambat aku bangun ! ni sebab kan amie ! aku bangun awal.. siap2.. dalam hati macam patut ker aku pergi ? dahlah semalam aku wat hal dengan dia.. gara2 seseorang.. nak wat cam mane ? aku xnak tipu dia.. so, aku terpaksa menyatakan kebenaran ! so sick with it ! 
takut gila nak jumpa dia.. sebab aku tahu dia sakit hati.. jadi, terpaksa beranikan diri.. dalam time jumpa pun 'dia still macam xok ! tapi pura2 acting ok ! so, fine.. aku try cool kan dia.. well, seperti biasa.. dia akan jadi ok ! hee..
apa yang kami buat :
1 > menjemurkan diri 
2> menghitamkan kulit
3> bergurau
4> ketawa
5> snap banyak2 pic (sume pic pada dia ! )
6> cerita tentang kami
tak aku sangka ini akan terjadi.. kami baik2 je.. dia menghiburkan.. dia menceriakan..  hum, keseluruhan saya sayang awak adik ! sebab awak suka cari gaduh dengan saya ! dalam time gaduh tu saya dapat mengenali awak dengan lebih dekat dan awak pun dapat kenal saya..
permulaan kisah kita penuh dengan sengketa ! xsia2 saya sabar dengan awak.. sebab endingnya saya dan awak bahagia ! tQ 4 today.. you creat a great day for me. never ever forgot it !  


2 comments:

  1. so fun...sgt sronok....
    best dngar.....hehe....
    smga awak ngan adik amie awak kekal yer~
    pray for ur happiness~ <3
    :)

    ReplyDelete
  2. hihi ! tQ abg..
    semolah !
    xkn lepaskan dia aw!!
    syg gler kt bdk kecik nie..
    hihihi..
    jem pun akn doakn abg jugak..
    semoga kowg pun will be like we..
    (pasan je)

    ReplyDelete