Thursday 18 November 2010

pelangi




serius aku semakin hari semakin meminati pelangi.. adakah sebab dia ? 
aku pun tak pasti hal tu.. tapi rasanya hati ni akan minat apa2 je yang berkaitan dengan dia.. bagi aku semua tentang dia sangat indah.. dialah bofiiee aku yang aku rasa, betul2 aku sayang.. lagi pun aku bukanlah bnyak no bf dulu(4 orang je termasuk dia) yg penah jadi bf aku.. mana tak nya, aku lebih suka single dulu..

semenjak dia datang, dan bila dia pergi.. aku terasa macam ada perbezaan besar bila xad bofiiee.. kalau tak dulu aku langsung2 tak kisah ada laki tak dalam hidup aku.. dulu aku kan more pada sifat laki.. sebab tu aku mampu untuk hidup tanpa laki..

tapi, bila dia datang, aku sangat2 terasa nak berubah.. sebab kan dia yang lembut(sopan).. aku pulak tah macam apa.. aku segan dengan dia.. dia xpenah mintak aku ubah perngai aku. sebab dia suke aku apa adanya..tapi, aku cuba utuk jadi, totally girl.. hati aku pun dah jadi girl, more on sensitif.. dulu aku xmacam tu..

kalau korang cakap pape nan aku, aku tak kisah n xpkan terlampau pun.. now, aku like girl... sensitif and cepat menitiskan air mata.. fuh ~


hari ni aku free, tak ada kelas.. aku siapkan kerja aku dekat bilik 0406.. tapi, aku memang suka kan bilik 0407.. walaupun tingkat 4 yg mmbuatkan aku penat.. bilik tu lah yang buat aku more tenang dengan enviroment dy.. 


aku daripada bilik 0406, tiba2 terasa nak jenguk bilik 0407, jadi aku pun pegilah.. syok2 nyanyi untuk hepikan diri.. aku terpandang langit dan aku nampak pelangi.. wow ~ aku rasa sangat2 suka.. pelangi wow ~ aku ingat kat dia.. aku tak nagez tapi aku sangat gembira..(padahal masa tu tak ujan pun).. Allah maha besar betul.. hari ni aku memang mulakan dengan happy.. cuz aku tak mahu orang worry bout aku..


thank you Allah, KAU maha besar.. Bantu aku untuk hadapi ini semua.. sekarng dah 2 bulan 18 hari.. tinggal beberapa hari saja lagi untuk cukup 3 bulan.. dan aku berharap aku akan kembali seperti jem yang normal, tanpa menyembunyikan siapa aku yang sebenar di sebab kan pikir terlalu banyak.. semoga .. amin ~

No comments:

Post a Comment