Friday 12 November 2010

setia ?


(amie)


                                                                          (akak zati)

 hum, cm ner nak cite ek ? 

ni tentang setia..  aku kalau dengan bf aku boleh setia.. tapi, kalau pasal berangakat-angkat ni aku tak boleh.. sebabnya, aku akan fikir yang sibling angkat ni kalau ramai2 lagi best ! rupanya aku salah ! mereka tak terima apa yang aku buat..
now i learn something bout that.. aku kena setia dengan mereka.. tak leh ada yang laen.. 
aku start promise untuk setia dengan akak zati.. di sebabkan dia.. aku terpikir kan setia untuk benda tu.. aku xpernah terpikir untuk lakukan benda tu..

aku nak family yang besar.. sebab family real aku sikit.. tapi, tak apa.. aku relakan untuk berbuat demikian untuk dia sempena bufday (12/8) dia.. jadi, bila aku dah pomish, aku kena tunaikan.. honestly, aku memang ramai kawan dengan kakak2.. tapi, aku just biasa2 je dngn mereka.. kira aku boleh bertahan ..

hari ni (12/11) aku pomish dengan adik aku (amie).. aku tak kan ada yang laen.. so, jom ar sama2 tengok.. mampu tak aku buat tu.. semoga lah.. aku dah tak nak buat mereka sad bout that.. cuz i really lurve them.. uish ! go jem ! u can do it !  


mencuba untuk jadi yang terbaik !

No comments:

Post a Comment