Monday 17 January 2011

BENCI KAU AYAT !

semuanya indah je pada hari ini.. aku bangun tidur terus fikirkan dia.. dah sihat ke tak kan? dah keluar ke belum.. siap2.. mandi dan terus pergi kolej.. berharap hari ini lebih indah buat aku..

bila sampai kolej aku tak dapat daftar lagi.. jadi aku pergilah hospital untuk melawat dia.. dia dah nampak sangat sihat.. datang sana semata-mata untuk tengok dia dan berharap dia sihat..

doktor cakap dia boleh keluar.. tapi berabad tunggu untuk surat keluar.. jadi, aku pun layan dia.. buatkan dia sampai tertido.. comel sangat bila dia tidur.. suke sangat tengok.. walaupun sekejap dan lepas tuh dia bangun..

dalam masa santai2 dengan dia.. aku maen game yang dia suke kat hanphone aku.. sambil talking tentang seseorang.. aku tak tahulah.. maybe salah aku sebab asyik cerita pasal diakan? nampak macam dia penting..

tiba2 ayat ini keluar daripada mulut dia, masa tuh kitaorang duduk rapat sangat.. dan aku dengar sangat teliti.. dia cakap "YERKLAH, DIAKAN PENTING" YA ALLAH.. 

sekali lagi ayat itu keluar daripada mulut orang yang aku sayang.. tak nampak ke aku sayang kau? kau penting? semua orang penting dalam hidup aku.. tanpa korang aku tak jadi macam nie.. mungkin nampak aku lebihkan dia.. tapi, kau tahu? isi hati aku macam mana? tak kan? jangan ar cakap macam tuh..

kalau kau tak penting aku tak jaga kau, aku melawat kau.. semalam lagilah bufday mak aku.. tapi, aku duduk dengan kau berharap agar kau cepat sihat dan keluar.. aku tak makan semalam.. sebutir nasi tak.. sampai dalam pukul 6 aku balik, pastu beli kek untuk mak aku.. aku sangat lapar.. tahan je semua tuh.. sebab nak tengok kau senyum..

sssssaaaapppp ! menusuk ke aty dude.. ramai sangat cakap ayat tuh.. kau tahu ke dia penting untuk aku? dan kau? tak penting ea untuk aku? kau fikirlah.. kalau tak penting, aku tak jaga kau.. aku tak lawat kau.. aku tak cuba buat kau senyum dan xcuba apalah.. aku bio je kau..

masih nampak tak cukup lagi kan? sedih woo.. aku tak tahu kenapa aku sedih sangat.. aku tahan airmata aku.. tapi, hati aku sakit ~ aku benci gila ayat tuh.. sebab aku cuba semuanya untuk buat korang ceria dan aku tak harapkan apa2.. cuma tolonglah ~ jangan keluarkan ayat tuh dekat aku.. sebab aku "TAK BOLEH TERIMA !" tuh je.. aku tak nak ulas banyak2.. fikir sendirilah korang.. terima kasih ~
*TAMAT*

No comments:

Post a Comment