Tuesday 5 April 2011

dia menagih cinta saya kembali ~

assalamualaikum tuan2 dan puan2. eh3.. salah pulak.. assalamualaikum abang2 dan adik2 yang kacak dan comel2.. hehe.. kakak2 xde ye..

hum, saya masih terkejut ni. gara2 ada orang menagih cinta saya.. haha ! kejam kan? dengan sepantas kilat aku jawab aku xnak dia.. bukan apa. aku tak nak dia d persiakan sekali lagi.

bukan aku kejam. aku terima dia dulu pun sebab aku kesian kan dia. jadi aku nak cuba memberi peluang. tetapi aku masih tak mampu untuk mencintai dia. aku tak tahu kenapa.. padahal dia cinta mati sama aku.

maka, aku terpaksa memutuskan ikatan kami. dalam beberapa bulan lepas dia kembali dalam hidup aku. tanpa di duaga. oh my ~ masa mula2 dia call dia dah ada makwe. kali kedua dia call dia dah single.

ish2.. cepat betul dia dah single balik. aku fikirkan dia akan kekal dan bahagia. tapi, x. tak lama lepas tu dia bagi text nak couple dengan aku. oh my(Sekali lagi) ~ aku tak sangka.

takkan lah aku nak terima. aku takut sekali lagi aku tal cinta dia. hum ~ aku tak nak buat lagi. kalau nak kawan dengan saya boleh lah awak, couple saya belum fikirkan..

walaupun saya tahu sudah masanya saya mencari cinta baru, untuk mengisi kekosongan di hati. tapi saya tak jumpa sape yang sesuai.. maaf ye awak. kita kawan2 dulu. awak baik. . .

saya tak nak sia2kan awak... =)

No comments:

Post a Comment