Monday 4 April 2011

sunyi saja ~

hello2.. tut, tut.. talian terptus pulak.. apalah jem nih ~

apa cerita entery kali ni ek? ades.. aku pun tak tahu..

sunyi? apasal dan apahal ek? sengal je rupe.

banyak hari dah aku melayani hari2 sunyi aku. dah 7 bulan ok ! kenapa nak muncul lagi perasaan ni? aku pun tak faham. hati oh hati. kenapa kau? kau tak ok ea? kau nak ada orang yang duduk ea?

maaf yerk hati. memang hati nak ada yang laen, tapi diri ini tak jumpa yang betul2 sesuai.. kerana cinta saya bukan untuk di persendakan dan di pergunakan atau di peralatkan. i need true love. sejak sekolah rendah sampai menengah aku tak gila nak tukar2 pakwe.

banyak sangat telan cinta pun tak bagus. nanti sakit.. hehe.. dah lari daripada tajuk pulak. um, aku sunyi sebab beberapa hari ini saya mengalami tekanan perasaan. terasa macam saya perlukan awak untuk ada dengan saya.

saya kena kondem teruk wak. terbaik daripada ladang. kalau awak dengar pun awak mesti bagi nasihat kat saya. dah lama tak dengar nasihat awak. nasihat yang membantu saya menjadi lebih baik. =) apa2 pun, jaga diri awak elok2. wait and see apa terjadi kepada saya selepas 1 tahun. pada 1 sept 2011.

awak tolong doakan saya lebih tabah ye. awasi saya jika awak ada masa dan hadirlah dalam mimpi saya untuk saya lihat wajah awak yang beseri. jangan lupa bagi saya cubit awak ! rindu nak cubit awak ! rindu nak pukul awak dan tampar pipi awak kalau awak buat saya geram.. hahaha ! tQ wak ! i love you sooo much !

No comments:

Post a Comment