Sunday 10 April 2011

Mengantuk !

hello, hello, hello.. hihi.. sekarang adalah pukul 6.31 pagi. di mana saya tidak tidur. sebenarnya daripada pukul 8 tadi saya dah tidur sampai pukul 11 malam.

mula2 bangun terasa macam nak kemas rumah. sebab hari ini pakwa kak ngah saya nak datang. al maklumlah nak pekenalkan dengan mak abah. ggrrr ~ rasa memang nak menyentuh dan mengemas. tiba2 tak ada rasa nak kemas. reasonnya, bila aku kemas je, family aku sepahkan balik. kemas je lagi bersepah lagi.

al maklumlah kami ni ahli business yang berjaya. tak sempat nak kekemas rumah ni.. haha ! um, kesimpulanya aku tak kemas. family aku balik daripada meniaga tanya, asal tak kemas rumah? kan pakwe kak ngah nak datang.. aku ketawa saja.. haha !

dalam masa tak tidur ni rasa macam nak mencantik kan blog aku yang tak lawa lagi hodoh ni. haha ! itu pun main balun saja.. ngeh2.. pape pun adalah juga perubah2 yang terjadi pada blog ni.

antaranya :


  1. background.
  2. gambar dekat side tepi ada yang dah tukar.
  3. ada gambar aku kat atas sekali
  4. ada tutorial yang aku belajar dekat http://akusyamira.blogspot.com/p/tutorial.html
  5. entahlah.
haha ! aku suke tengok blog syamira tu.. rajin gila dia ajar benda2 ni kan.. pape pun semoga kau murah rezeki(walaupun aku tak kenal kau).. hihi

*END*

No comments:

Post a Comment