Monday 11 April 2011

senang hati . . .

assalamualaikum semua(mcm rmai je bce).. haha ! um, saya ada cerita terbaru ni.. bukan gosip atau mengumpat.. ggrr ~

pada hari ini bermulalah sesi pembelajaran kawad kadet bomba.. oh my ~ kenapalah aku ni baik sangat.. adalah orang marah aku sebab berkecimpung lagi dalam bidang bantu membantu.. haha ! aku suka tolong orang. walaupun aku tau dia tak hargai.. gggrrrr ~

aku daripada cosmo terus pergi ke sek. haha ! aku lalu ikut jalan belakang. tak nak lalu depan. kekejam kan.. ingat nak ngelak daripada orang lain. alih2 ada lagi orang yang tak disangka.. ades ~

aku bawa moto dengan slow and cool.. zzzzzuuuuuuupppp ~.. aku pun hon. tiiiinnnn....tiiinnnn.. haha ! semua budak bomba tengok aku.. haha ! tertanya2 eh2.. spe tuh.. angkat je blazer, ada yang cakap... "ooohhhh... kakak nih.." and ada yang cakap " kak jem" ada lagi " jeamie".. haha ! kelakarlah.

first target mata aku adalah melihat budak kawad. tibe2 terdetect sorang budak(aku pnggil dia S(bkn nme sebnr) yang masih aku sayang. muka dia agak masam masa aku sampai. aku tak tahulah kenapa dengan dia.. tak suka aku ke? i know2.. aku bukan sapa2 untuk dia lagi.. grr ~ aku pun tukar topiklah.. cri budak yang leh borak2..

aku tak turun moto pun.. aku segan dengan S tu.. aku duduklah dekat moto sambil melukis.. wah2.. seronok lah.. kekonon berpura2.. lepas tu tacing dengah dayah.. haha ! kononya merajuk sebab dia kata kalo xnak join pergi balik.. ggrrr...

ok ! aku mula sesuaikan diri. mereka adalah puji memuji aku.. aku dah makin ayulah, apalah. layankan je.. seperti biasa aku tetap aku daripada dulu sampai sekarang. suka sangat bergurau.. aku tau mereka bosan nak kawad. jadi aku kena fikirkan idea2 untuk buat mereka chill ! nicelah kan..

si S asyik melihat aku. aku tak taulah apa yang dia rasa. but i really love you. forever n ever ! i'm sorry. mybe aku salah dulu untuk lepaskan dia. hati sangat panas. haha ! so, kau sangat2 cutelah budak. dah lama tak dengar suara manja kau bila aku maen2 kan kau. kau mesti akan cakap " AKAK NIH !" .. sweetnye awak adik..

apa2 pun saya gembira sebab dapat melihat kehebatan senyuman awak dan gelak ketawa. miss that voice.. ok ! esok saya  datang lagi. tidak mengharapkan apa2. cuma nak kau terseyum bila aku melawak.

ada song tok ko.. cipta sendiri ok !

WHEN I LOOK INTO YOUR EYE,
I SEE A MAGIC,
THE MAGIC THAT NOBODY KNOW,
UNTILL YOU CAME AND SHOW ME..

alah ! dah lupalah lagu aku ni.. apa ek sambunganya.. dah lupa..  hehe ~ to be countinue ea.. ggrrr ~ 

I LOVE YOU SO MUCH !

*END*

No comments:

Post a Comment