Monday 21 March 2011

KEGEMBIRAAN !

hello. . . assalamualaikum. . . selamat berbahagia kepada para pengunjung blog saya yang hodoh dan tak lawa mana ni. di sini saya ada cerita yang nak di kongsikan bersama. . . itu pun kalau anda berminat nak tahu. . kalau tak, tidak mengapalah.. hehe..

aku kasi korang tengok gambar2 dulu.

daniel fitri.
(adik lelaki saya)

zulaikah yahya
(adik perempuan saya)

jem + danny
(kami adik beradik)

syed +jem
(kami kawan)

syed mohd hafiz.

KHAMIS > 17/3/2011

hari di mana kami semua keluar bersama.
permulaan memanglah nak berdating dengan zulaikah yahya tu.
tanpa di sangka danny ajak keluar.
so, aku apa lagi. semestinya datang kepada dia.
  • mula2 kami pergi karok.
  • lepas tu jalan2 bersama.
  • lepaking dekat tanjung.
  • main layang2.
  • ketawa sama2.
  • bahan sama.
  • pukul, cubit dan laen2 lah.

enjoy sangat moment2 ni.
danny pun kata seronok sangat dapat play2.

kalau dah keluar sama2, xbestlah kalau xambil gambar.
hanya menggunakan sony cybershot je.
gambar aku telah di puji. 
mereka suka sangat gambar ZULAIKAH YAHYA tu.

mereka kata cara aku ambil menjadikan gambar itu berkesan.
terima kasih kepada yang memuji.
saya tak adalah hebat sangat.
andai ada yang sudi berkongsi ilmu saya sentiasa sudi.

apa pun saya xleh nak ungkapkan kegembiraan bersama mereka. 
tQ yerk adik2 ku..
korang terbaik.
jangan lupa study kuat2.
nanti lepas exam insyallah kita jalan2 lagi.

~TAMAT~


No comments:

Post a Comment