Sunday 27 March 2011

I LOVE YOU ~

ASSALAMUALAIKUM. .
hello kepada encik blog. hari ini sekali lagi saya taip di atas awak. awak sangat baiklah. suka buat saya punya hati lapang. awak suka buat saya seronok menaip, awak selalu bikin saya penasaran nak menaip. sebab kalau saya dah start menaip saya tak boleh berhenti. saya suke sangat nak menaip. haha ! seronok tau. lagi pun saya tak ada kawan nak di ajak berkongsi selain kawan2 yang dah ada ni. al-maklumlah, bukan semua boleh tahu isi hati ni.

hari ni saya nak kongsi sesuatu dengan awak. . . sebenarnyakan, saya sayang awaklah encik blog. haha ! got chah ! kena sudah. hehe.. maaf le yerk encik blog. haha ! saya tak ada cerita pun sebenarnya. saja nak menaip. seronoklah. nak2 sekarang saya dah suke menaip segalanya dekat dear notepad saya. haha ! sepatutnya jadi note, ni tak. jadi dear dairi yang di sanjungi. haha.

malam ni saya melayan jiwa. memikirkan apa yang akan terjadi kepada saya. boleh tak saya jadi saya yang dulu. atau saya dah berubah? jem yang tak pernah putus asa untuk buat dia tersenyum dan buat dia ceria dengan adanya saya. walaupun dia dah banyak kali melukakan hati ini.

kali ini sekali lagi saya memulakan perhubungan dengan niat yang baik. tanpa mengharapkan apa2. cuma janganlah hancurkan hati yang dah berkecai , bederai ni. dulu puas dok mengubat. sangat sakit tau wak ! awak apa tahu. saya tak boleh jadi jahatlah. saya bukan manusia yang kejam. saya ada hati nurani di mana saya akan tahan segala kata2 awak. kalau saya dah start becerita dekat orang maknanya awak dah melampaui batasan. sebab tu saya perlukan orang untuk ringankan beban saya.

awak adalah perindu yang HEBAT. tak pernah saya jumpa rindu yang macam tu. lepas tu, bila awak rindu saya, PASTI awak akan masuk dalam mimpi saya. macam mana saya nak lupakan awak? cuba cita?

ok, sekarang cerita saya macam ni, saya akan bagi yang terbaik. tapi saya xjanjikan kemanisan dan keistimewaan untuk awak. sebab saya dah ada orang yang special. jadi saya tak boleh abaikan dia dan saya tak nak hampakan dia. dulu saya pernah mungkir janji. tetapi dia masih ada dengan saya. tanpa pernah ucapkan kata PUTUS. jadi dialah yang terbaik utuk saya.

saya sangat menyesal sebab saya mungkir janji(mungkir pun sebab ada sebab yang munasabah). saya manusia yang tak sempurnah. cukuplah 1 lagu yang saya cipta untuk mintak maaf dengan dia. lepas ni, saya nak cipta lagu yang manis2 dan indah2 saja. ni lirik lagu saya :

Tajuk : Maafkan aku.
(hak milik terpelihara oleh jem)

Maafkan daku memungkiri janji yang pernah ku katakan,
Bukan salah mu tetapi kesilapan diriku,
Tidak pernah memahami dirimu,
Berikan ku kesempatan,
Menjadi yang terbaik,
Untuk dirimu.
Ku mohon.

Bertapa ku meyayangi dirimu,
Sehingga akhir hayatku,
Tidak pernah ku begini,
Kaulah segalanya bagiku.

Maafkan daku,
Sayang ku. . . .

itulah lagu yang pertama saya cipta. kerana dia saya cipta. seronok ada lagu sendiri. haha ! tak payah nak guna lagu orang. haha ! saya nak belajar men gitar lah ! barulah lagi syok bila saya pandai maen gitar. lagi 1 saya belajar maen pinano(piano). i love music damn much ! kalau di beri peluang aku nak belajar tu semua dan yang pastinya, saya akan berikan sesuatu yang berbeza untuk setiap pertemuan. hehe.. kerana saya suka perhubungan penuh dengan kemanisan. hehe.. ! 

saya berangan nak jadi pemikat yang terhebat. hahah ! selalukan lelaki maen gitar n nyanyikan lagu untuk aweks, ni aweks maenkan lagu untuk lelaki. AKUSUKAGILAMEJADI PELIK ! karena aku adalah aku. haha ! cikgu saya mak kepada amie cakap, jem nanti mesti dapat suami yang pendiam. sebab dia dah bising. mcm cikgulah. i love u lah mama ! haha. (sejak bila dia jadi mak aku).. 

dah3. aku dah start merepek nih. hehe.. selamat malam yerk encik blog. tQ sebab bagi saya menaip atas awak. tengolah, tangan ni dah tak mahu berhenti. hek8.. daa ~



No comments:

Post a Comment