Wednesday 2 March 2011

sakit pelot ~

awal pagi tadi aku dah malas nak bangun pergi kelas. aku berharap dan mengharap tak ada kelas. harapan aku memang jadi kenyataanlah. seronok sangat. satu hari tanpa kelas dan satu hari jugak aku tak bertekak dengan orang.

hari ini aku baik je. duduk rumah dan tak macam selalu. kalau aku tak ada kelas aku tetap gak pergi cosmo sebab aku malas nak duduk rumah. bangun jeaku basuh muka dan gosol gigi je. MANDI ? aku tak mandi pun. malas dan tak berminat. so, mak pun tanya dah mandi tak? kak uda, ko tak pergi sek ke? ke ko malas? hum, aku pun jawab 2 kelas pagi n 1 kelas petang lec tu tak sihat dan 1 lagi kelas lec aku tak buat kelas.. maka cutilah.

syok2 teman mak tengok tv, aku pun makan keropok..mak cakap maen makan je.. gigi tak gosok. kak uda back up, tadi dia dah masuk bilik air dah.. hihi.. paling best bila dapat makan durian.. hehe.. paling kesian bila mak cakap " orang dah bawa balik makanan bukan nak makan.. tidur je.. ni pun makanan tak ada..

takpe mak, saya pandai cari makanan.. hihi.. time petang cikit aku mula terasa sakit.. ades.. ingat sakit nak memerut.. rupanya sakit tett.. ades.. apa lagi.. jadi tenggiling lah kerana menahan sakit.. aku masuk bilik dan tidur.. perut sakit lagi.. tak lama tu mak datang masuk bilik, mak cakap jom pergi kedai.. tak naklah mak.. sakit perut..

sakit berlarutan sampai malam.. ini pun masih sakit lagi.. ades.. harapan esok baiklah.. tQ mom cuz worry bout me.. hihi..

No comments:

Post a Comment