Tuesday 15 March 2011

now we are 10 month

lelong2.. saya ada setolie.. setolie saya pale hali ini.. alelah bekaitan tentang alik angkat saya ! (cam haram aje) tukar2 voice.. ehem ! bermulalah kisah antara aku dengan dia.. dengan sape ek? dengan adik angkat saya.. name dia daniel fitri.. but i call him danny ! i love youlah adik ! ngeh3..

kami start kenal masa aku jumpa fb dia.. mula2, sje2 aje nak kenalkan.. sekali tidak ku sangka, aku nak dia jadi adik aku.. so, aku pun usha dialah.. seronoklah sebab ada adik lelaki.. selalunye perempuan.. hehe.. kami declare 15/5/2010.. hari ni kami dah genap 10 bulan..

seriusly masa mula2 jumpa saya sangat segan.. adik saya dahlah ensem.. saya dahlah xcomeyl.. hehe.. tapi dia suka cakap saya comel.. terima kasih yerk adik.. awaklah yang jadi jejaka kedua dalam hidup kakak awak selepas bofie kakak mu sudah tiada..

kita tak adalah rapat sangat.. sebab kita reti segan.. so, you are so sweet.. even sometimes you like don't care from you word, but you care too much. . . suke bila kamu bagi text.. sebab text kamu semua pendek2.. 2 yang membezakan kamu dengan orang lain.. kamu xsuke orang bagi text panjang2.. nanti kamu akan buat muke dan terjelirkan lidah.. haha !

*
*
*
akak seronok sangat dapat spend time dengan kamu.. even for awhile.. yang bestnye you said sorry for that.. dah lah semalam kita date, ary ni pun kita dating gak lagi.. haha ! gile dating kita ni.. tapi akak lebih suka hari ni.. sebab akak dapat cubit adik ! kamu ketawa dan tersenyum sambil cakap "tu je ke?".. oh adik ! kamu xtaw.. kakak kamu ni gila cubit.. sekali dapat point, xlame lagi lebam tangan adik tuh.. PALING PENTING ! kamu xbalas balik.. 


kamu cakap belum hari jadi dah dapat hadiah, nak taw sebabnye kenape? sebab kakak awak ni suka benda yang tak di jangka.. kalau akak nak bagi, akak bagi.. kalo x, xlah.. haha ! lagi 1 saje nak buat kamu tersenyum sebelum hari jadi kamu.. hehe.. barulah best ! lalalaalala ~

Hari ni memang kita macam adik beradik betul lah.. kelakar sangat.. you said tQ too much.. haha ! don't worrylah.. duet2 ni akak xberkira dengan adik2 kakak.. so, jangan segan2.. apa yang penting saya cuba untuk jadi the best untuk kamu.. asal le xada pertandingan my sister is better than your sister.. mesti akak menang.. haha ! (perasan pulak) pertandingan ni xleh untuk kakak dan adik lelaki.. nanti akak kalah.. haha ! sebab kita ada perbezaan.. ngeh3..

hari ni kita pergi beli kasut SUPRA.. haha.. jalan2.. jalan2.. jalan2.. xde saiz kaki kamu.. tu lah.. kaki kecik sangat.. saiz 8 atau 9.. sume kasut yang ada xde saiz kamu kat high light.. so, kena pegi mix.. haha ~ harga RM 129.90.. nasib baik duit tengah banyak.. haha ! seperti yg kaka dekat mix ckp, ambik je.. kakak tengah kaya tu.. laen kali belikan kakak pulak.. tengok ha, kakak pakai selipar je(menipu towl kakak yg jual ni.. mane ad aku kai selipar !)

adik ! simpan resit tu.. wat kenangan.. haha ! jangan lupe dik ! 8 taon lagi.. akak nak kamera DSLR dengan lens pajang berjeler macam nak ambik gambar dekat stadium bola ! bila adik dah bagi DSLR.. baru adik leh jadi model akak ! kalo x, xnak buat business nan adik.. haha.. (kakak kamu kejam !)

<INILAH ADIK SAYA>


 
*TAMAT*

No comments:

Post a Comment