Wednesday 11 May 2011

hargai. . . . .

sunshine, rainbow, momel, comot, sweet, omel, impossible, nakal, etc.

banyak mana nama yang korang nak bagi pada aku, bagilah. aku tak kisah. selagi nama-nama yang korang bagi tu ada meaning dalam hidup korang.

orang cakap susah nak jumpa girl macam aku. 
but,,,
yang peliknya.
dah tahu susah @ sukar nak jumpa.
kenapa tak reti nak hargai aku?

bila aku datang dalam hidup seseorang,
memang dia akan rasa sangat-sangat berbeza.
sebab aku mencuba buat setiap orang yang aku kenal gembira.

tak kisah lah kalau dia kata aku gila.
memang, memang aku gila.
gila nak buat orang yang aku kenal @ sayang gembira.

aku tak kisah pehabis duit aku, masa aku, tidur aku,
pemikiran aku untuk dia,
asalkan aku dapat tengok dia tersenyum.

aku tak harapkan apa-apa pun daripada orang tu.
cuma bagi sedikit pengertian saja.
segalanya akan kembali normal.

jangan bangkitkan isu-isu yang buat aku tak suka.
jangan pernah cabar aku untuk putuskan hubungan.
jangan cabar kesabaran aku dan
jangan biarkan hati aku terluka yang amat.

memang, memang akan aku pergi dalam hidup kau.

sebelum nak cari pasal dengan aku, 
fikirkan lah dua tiga atau sejuta kali.
aku tahu penangan aku bila aku dah tak ada dalam hidup seseorang tu.

hargai aku selagi aku menghargai anda.
simple and easy. O_O

*END*

No comments:

Post a Comment