Thursday 12 May 2011

setiap

setiap hembusan nafas yang aku hela.
setiap degupan jantung ku berdegup.
setiap mata ini terbuka.
satu saja yang aku ingin.

kembali pada waktu dulu.
di mana kita sama-sama
begurau senda.
tertawa dengan telatah masing-masing.
aku jadikan setiap hari kau berbeza.

aku ingin kau rasakan setiap apa yang aku berikan
adalah yang terbaik untuk dirimu.

ingin aku peluk erat dirimu.
tetapi aku tak bisa.
kerana engkau bukan milik aku lagi.

kita masih ada cinta di hati.
tapi kita sembunyikan.
kerana kita tidak mahu hati yang lain terluka.

sekarang aku kembali dalam hidup kau.
satu saja permintaan aku.
jangan kau hancurkan hati ni lagi.

*
*
*


you were there to light my day
you were there to guide me through
from my days down and on
i'll never stop thinking of you.

how can i forget all that
when you're the one who make me smile
you'll always be a part of me
how i wish you were still mine.

never will forget the day
how we've met and came this far
we all know we got this feeling
but somehow it has to end up here.

i know it's me who say good bye
and that the hardest thing to do
cause you mean so much to me
and guide the truth from me to you.

for all the things i've done and said
for all the hurt i've caused of you
i hope you will forgive me baby
cause that wasn't what i meant to do.

*
*
*


tQ so much. sebab bagi lagu yang membuatkan diri ni ingin menagis.

(aku nagis macam ni kalo tersangat kecewa dengan perbuatan kau)

aku harap lirik lagu tu tulus daripada hati kau. jika benar kau tak boleh lupakan aku. buktikan.! jangan buatkan aku sekali lagi hampa dengan diri kau.

(aku akan meratapi sendiri bila hujan turun)

setiap kali kau ingat aku, pasti aku akan mimpikan kau. itu je dah buat aku tak keruan. aku tahu kau betul2 rindukan aku. tapi nak buat macam mana. kita xbekesempatan untuk bertentang mata.

dah lama aku maafkan kau. buka buku baru. pastikan cover buku tu warna pelangi. sebab saya suka pelangi. kalo xwarna pelangi, tak nak kawan dah ! hehe.

when you're the one who make me smile : suke lirik ni. (aku taw aku sorang je boleh buat kau senyum. xmasal je aku  ni)

now you know that i'm a girl that impossible to find and you wont leave to see another day. O_O
(maka, jangan biarkan aku pergi lagi daripada hidup kau.)

*END*

No comments:

Post a Comment