Wednesday 18 May 2011

suka lagu tu lah !

hehe..
terasa nak mengedik pulak.
hum,
entah lah kan....

semenjak dua menjak ni.
aku macam suka sangat dengar lagu yang dia bagi.
seriusly.
kalo orang bagi aku lagu apa2 pun.
kalo sedap, aku pasti layan dan layan..
sampai aku kena bebel dengan akak aku.
nanti dia mesti cakap,
"ko dah tak ada lagu lain ea?, tak habis2 lagu tu"
oppssssss !
sorry lah.

cara saya menghargai lagu memang macam tu.
pasti akan dengar sampai saya dah tak leh layan.

lagi pun someone special yang bagi.
so, apa ada hal untuk aku dengar sampai pengsan.

sebelum tidur dengar,
buka mata pun dengar,
ada masa free pun dengar.
pokoknya, setiap masalah weyh !
haha !

ok2,,,,,
jem.............
ko jangan mengharap yang banyak pada dia ok.
just cool2 saja..
insyallah semuanya ok..
ahaks !

*END*

No comments:

Post a Comment