Wednesday 18 May 2011

suka awak yang sekarang !

kawan saya cakap "RUN".

Run : eh, aku sukalah tett tu sekarang.
Jem : ko suke asal?
Run : sekarang dia nampak lebih nice.
Jem : maksud ko?
Run : iyelah. masa kita jumpa dia, dia banyak diam.
Jem : a'ah. aku pun nampak dia macam sangat diam. 
Run : baguslah.
Jem : aku penah cakap dengan dia. kalo dia xnak aku tinggalkan dia lagi. dia kena berubah.
Run : berubah macam mana tu?
Jem : berubahlah. daripada mulut leser, cakap lepas gitu je. kepada dia yang pertama kali aku kenal.
Run : dulu aku tengok dia tak macam tu pun.
Jem : entahlah. maybe terpengaruh dengan orang yanag jaga dia sekarang. masa aku dulu elok saja. tapi aku tak kisah lah. dia bukan tanggungjawab aku lagi.

haha !
even kamu dah banyak diam.
ala2 sopan gitu.
saya suka.
so, xadalah saya nak kecik hati dengan kata2 kamu.
then tumbuk dinding macam orang bongek !

cerita dulu tu.
sekarang saya dah hebat.
tak maen tumbuk2.
tapi pendam buat pekasam.
haha !
tak pun campak word2 tu dekat london.
jaoh sikit.
tenang hidup aku.

hopefully sekembalinya diri ini,
dapat buat kamu tersenyum seperti dulu.
hopefully lah !

take care uk !
ISLU lah ! 
mean I STILL LOVING YOU!

*END*

No comments:

Post a Comment