Monday 13 June 2011

dari muar ---> melaka

assalamualaikum,,,,
ehem2...
sakit tokak pulak..
serius kali ni punya cerita panjang..
tapi aku akan pendek kan untuk senang di faham..

macam ni ceritanya...
cuti sem ni memang gila terbaik.
kerjanya, setiap hari merayap.
sampailah ke melaka kan..

keluar dengan the same person.
tapi apa yang aku kisah.
as long as aku masih ada masa untuk di luangkan.
aku akan buat.
tapi tulahkan,, kak long pesan.....
ko jangan asyik nak merayap je..
nanti akhir tahun habis lingkup periksa ko...

baik kak long!
saya baru menyedarinya sebelum kamu tegur..
saya tahu saya kena belajar betul2...
past is past..

ok ! back to the story...
minggu lepas  >
hari senin aku keluar dengan run.
dia ajak teman dia jmpe adik angkat dia.
then lepak wetex !

hari selasa >
ingat niat nak jumpa nadiekan.
cuz dia kata dia datang muo.
tapi tak kesampaian.
saya baru nak ukirkan hari awak dengan indah.
tapi xjadi. xpelah...

hari rabu aku tak ingat aku buat apa..
ttbe blank lak..

ini dia.... hari khamis.
hari di mana aku pergi tengok
"ABANG BESAR SUDAH KELUAR. WA INGAT LU SUDAH MAMPUS !"
cerita KL Gengster lah beb!

melaka ni lah yang paling best !
1> sebab aku nak spend time dengan kawan aku kan.
2> orang yang tak di jangka join pergi melaka.
3> banyak sangat snap gambar.
4> aku banyak meluah daripada menyimpan.
5> aku buat dua orang yang aku paling sayang gembira.
6> aku merajuk.


haha ! banyak weh terjadi pada masa ni.
dengan aku n the geng kena halau daripada bas sebab dia dah masuk kan orang len.
tiket bas kiteorang kul 7.
dia kata kiteorang lambat.
so kena balik kul 8.30.
bapak ah..

kali nie aku memang bengang lah kan.
tapi nak wat cam mana?
dah jadi.
so, run n na'a balik dulu.

tinggalah aku dengan qila dan zha.
haha !
time ni lah...
aku boleh terlepas cakap..
"eh qila. kau nak taw x? semakin lama, aku semakin sayang dekat kau.
aku tak taw kenapa. tapi aku dah sayang ko makin banyak"
haha ! qila leh jawab " so sweet "
qila : kalo ko nak taw, kawan ko ni memang sweet.. haha !

dah malas nak cerita -----> jom tengok gambar..
on the way ke melaka

here we come ! A famosa..

leh jadi cover magazine x?

both of you so sweet !
qila : patung dancing & jem : tugu negara.

alahai.. comeylnye mereka.

give me five !
rokecter.. haha

model kaki posing.

inilah kami. geng ikan.. betukar ! haha!
setakat itu saje cerita cik senget ni.
cuma nak habaq..
best sangat pergi melaka dengan korang. 
hehe..

 *END*






No comments:

Post a Comment