Monday 13 June 2011

ISLU > i still loving you.

ehem. . .
tak abis2 dengan word.
reason aku masih sayangkan orang2 yang pernah hadir dalam hidup aku.

bukan senang untuk aku meluopakan.
butuh seumur hidup aku untuk melupakan mereka.
kerana sekali aku sayang, selamanya tetap sayang.

serius gila...
aku berani untuk menyatakan...

(bkn panggilan yang sebetulnya. mean ko n aku)
dia : eh, bila ko nak ambik lesen kereta ek?
aku : entahlah. aku belum sedia nak ambik.
dia : kenapa ?
aku : sebab aku taw yang aku ni kaki merayap. nanti abis aku bejalan saja.
dia : alah. cepat2 lah pegi ambik lesen.
aku : malas lah.
dia : pegilah. nanti dah ada lesen boleh ko bawa aku jalan2.
aku : ko nak ke ikut aku bejalan?
dia : kalau ko ajak aku ikut. tapi, ko sanggup ke bawa aku?
aku : mesti lah sanggup.
dia : kenapa sanggup..
..............................
kami berdua terdiam seketika.....

aku : ko nak taw kenapa aku sanggup?
dia : kenapa ?
aku : ummmmm............ (hati kata, aku tak patut cakap benda ni)
dia : cakaplah.
aku :( menguatkan diri ) ko nak taw sebab nya kenapa ? aku sebenarnya................
" AKU SAYANG KAU"

lalu aku pun pergi meninggalkan dia.
masa ni kami dalam toilet.
aku teman dia pegi toilet.
dalam tunggu turn tu kami bebual.
tak tesangka aku dia akan mendesak aku macam tu.
tapi serius gila berani aku buat benda tu.
haha ! 

bila kami balik pun kami text.
dia ucapkan terima kasih pada aku.
sebab buat hari dia ceria.
dia kata aku baik sangat.
aku pun tak tahu.
aku cuma boleh buat dia tersenyum je. 
sebab dulu aku penah buat dia kecewa.
i'm sorry bout that.
aku buat benda tu ada sebab.
kenapa aku lepaskan dia pun ada sebab.
tapi memang sangat bodoh aku lepaskan dia.

benda dah jadi. so, xpelahkan...
aku suka bila dia tanya, macam mana aku boleh ada energy spare..
maksud dia, even aku penat macam mana pun,
aku tetap nak buat dia tersenyum.

jawapanya simple,
aku buat semua tu atas dasar ikhlas.
cuma yang aku nak dia gembira bila aku dengan dia.
dah cukup untuk aku,
kerana aku hanya nak melihat dia tersenyum.
mendegar dia ketawa
dan melihat senyum yang dia ukir.

best sangat dapat spend time dengan kamu.
even kamu bukan milik saya lagi.
just only one thing...
aku akan tetap sayang kau.

cari je aku bila kau perlukan seseorang.
aku akan ada untuk kau.
=)

*END*

No comments:

Post a Comment