Sunday 12 June 2011

FRIEND . . .

hello . . .
peh2.. dah lama tak becerita dengan blog ni..
sebenonya banyak sangat benda yang terjadi pada hidup aku baru2 ni.
terasa macam sangat indah.
di mana pada masa ni aku masih ada kawan yang baik & etc...

aku nak cite pasal kawan aje kali ni.

aku semakin hari semakin rapat dengan dia.
aku tak tahu lah kenapa.
tapi aku rasa macam nak sangat berikan yang terbaik untuk dia.
even dia rasa dia dah banyak menyusahakan aku.
as long as you need me friend..
i'll be there for you..

aku pun tahu aku, aku ni tak lah sebaik mana kan?
mungkin aku penah sakitkan hati kau.
takde hal lah kan? 
kita dah share rasa hati kita dalam mesej.
dan time keluar sesame.

aku tak sangka aku boleh lepaskan kata2
"aku makin lama makin sayang dekat ko".
selalunya aku dengan kawan2, aku tak cakap macam tu.
dengan kau ada beza sikit lah.

aku betul2 sayangkan kau.
daripada sekolah aku selalu jadi drive ko kan?
hantar kau balik.
kau nak pegi mana2 aku hantarkan.
ko risau sangat sebab takut menyusahkan aku kan?
sebenarnya tak ada pun.
aku buat semua tu atas dasar kawan.
kawan yang baik akan buat apa je untuk kawan dia.
(aku pilih gak lah orang yang aku nak buat baik)

aku tak nak rosak kan pehubungan kita ya kawan.
cerita dulu adalah dulu.
sekarang aku dan kau dah sangat rapat.

aku harap kita akan kekal selamanya macam ni.
terima kasih sebab jadi kawan aku.
maaf kalau aku tak pernah nak ceritakan kenyataan yang sebenar pada kau
dan maaf sebab aku tak beri kau peluang untuk mengenali aku sedalam-dalamnya.

*END*

No comments:

Post a Comment