Saturday 18 September 2010

Allah itu maha adil

awak, awak.. saya nak nyatakan sesuatu nie.. ary nie saya keluar dengan si dia.. si dia yang pernah saya cerita dekat awak tu.. awak nak tau tak? satu hari ni, dia buat saya sangat2 teringat dekat awak.. sampaikan saya menagis sebab sangat rindukan awak.. nak2 bila saya dengar lagu baik2 sayang.. saya suke cakap macam mana saya nak baik? awak tak ada dengan saya.. kalau tak hari2 awak ada dengan saya.. sedih! minggu depan dah naik sem baru.. macam mana saya nak hadapi semua tu ek? awak dah tak ada.. siapa sudi jadi peneman dan perlindung yang terbaik macam awak? 

hari ni kami jejalan dekat wetex dengan membe cosmo saya yang ambik sijil tu.. rasa happy la.. sebab diakan memang pandai buat orang happy.. tapi rasa happy tu tak macam kita jumpa masa mula2.. mungkin saya tutup hati saya dengan cinta awak.. saya tak mencuba bukak untuk dia sepenuhnya.. tapi saya suka bila dia kata dia sayang saya, cinta saya.. kiranya adalah jugak yang cakap benda tu dekat saya..

dia ajak saya pergi satu tempat.. dia kata nak belikan sesuatu untuk saya.. upanya dia belikan couple punya barang.. dia suruh pilih.. lama ar gak belek.. then ada perbualan..

saya : saya tak suka pergi satu tempat.. nanti mesti ramai orang datang bila saya ada kat tempat 2.
c dia : meh biar saya block.. nanti awak tak nampak ada orang..
saya :(saya pun tengok je dia.. dia rapat sangat dengan saya.. rasa macam ada perlindungan yang baru.. bila dia dekat dengan saya, saya rasa macam awak yang dekat dengan saya.. saya macam nak peluk je.. tapi saya tak boleh.. saya nak awak!)

mungkin semua ni telah di tentukan oleh Allah S.W.T.. dia datang dalam hidup saya pun masa kita satu bulan suku.. mungkin awak pergi saya taklah keseorangan.. saya ada dia.. dia yang mencuba untuk ada dengan saya.. mungkin saya patut terima dia satu hari nanti.. kalau hati dan jiwa saya ada untuk dia.. 

No comments:

Post a Comment