Sunday 19 September 2010

terlalu rindu!

awak, awak.. ada cerita ni.. saya rindu awak.. daripada semalam lagi.. tak tahu kenapa.. mungkin saya rasa sunyi agaknya.. yelah.. awak tiada di sisi.. rasa nak meraung.. apalah daya.. saya tak terdaya nak menanggung rindu tu.. teramat, terlampau, terlalu kuat rindu tu.. tak tau macam mana nak hilangkan.. cuma boleh ingat awak, sedekahkan al-fatiha.. 

hari ni saya pergi beraya dengan si dia.. jujur saya cakap, aty saya, perasaan saya, pikiran saya tak ada dekat situ.. saya teringatkan awak je.. macam manalah saya boleh jadi macam tu.. saya pun tak tau.. saya pun rasa yang awak rindukan saya.. alangkan awak dah jumpa saya hari ni, nanti awak mesti akan mesej yang awak rindukan saya.. ni dah berapa hari awak tak ada dengan saya.. lagi banyak awak rindu saya.. betulkan? sayakan pandai..

lepas pergi raya dengan si dia, saya hantar runner pergi keje.. tak lama tu saya terasa kosong yang teramat.. saya perlukan ketenangan.. saya pun bawak moto pergi jalan.. saya pergi semua tempat yang penah awak dengan saya cipta kebahagian bersama.. seronoklah cikit.. sebab bila saya pergi tempat tu, saya ingat semua yang awak cakap, semua yang awak kenakan saya dan semua perbuatan awak dekat saya.. terasa macam baru je benda2 tu berlaku..

bila dah puaskan hati ni, saya pun balik.. saya terus masuk bilik.. terus menyendiri dan terus menyepi.. mak mintak tolong pun saya macam tak layan.. saya dengar lagu.. lagu yang saya nak sangat awak nyanyikan untuk saya bila saya betul2 jadi milik
(isteri) awak.. kita janji 7 tahun nak bersama.. ni baru 3 bulan.. awak dah tak ada.. berderai air mata saya.. saya tak larat nak nagis banyak2.. saya tak mahu awak pun sedih.. jadi saya terus tidur.. mesej si dia pun saya tak balas.. 

sekali lagi, hari telah jadi sepi tanpa dirimu.. ku merindukanmu!!!

No comments:

Post a Comment