Tuesday 28 September 2010

terasa diri ini sangat xguna!

cerita tentang kurang ajar dalam diam.. hari ini saya buat diri ini jadi kurang ajar.. saya sedar itu salah saya.. saya tak kan ulang lagi perangai buruk itu.. terima kasih kepada yang menegur.. memang nampak saya macam xterima! tapi, saya dah besar.. saya ada otak.. saya fikir apa yang awak cakap.. 

kenapa saya jadi macam tu?
saya rasa stress..
tak boleh terima lagi kepergian dia..
rasa macam diri ini xguna..
bangang!
sedih belum habis lagi..
(xdapat nak di ungkapkan)

tidak menyalahkan sesape.. sebab saya sendiri yang cari pasal.. sape suo kan? ambik ko! kan dah kena..  bila JEM noty nak kembali ek? kalau noty saya xkurang ajar pun.. 

'aQ benci diri aQ yang sekarang!!! kurang ajar!!!'
 awak, awak.. kalau awak ada mesti saya tak jadi macam nie.. saya nagis lagi sebab saya rasa bersalah atas apa yang saya dah buat hari ni.. sebelum ni saya tak pernah buat macam ni.. saya malukan diri saya sendiri.. saya dah segan dengan diri saya.. 
masa dekat sekolah, saya nakal.. saya xpernah buat macam ni.. saya xpernah kurang ajar dengan cikgu.. tp, untuk kali pertamanya saya kurang ajar.. kenape wak? saya masih xterima lagi ke kepergian awak? 

presentation pun saya tak tahu apa yang dah terjadi.. saya sangat teruk.. mana jem yang sukakan presentation? sumenya dah gone!
______________________________________________________________
habis kelas saya terus balik.. muka nampak macam marah.. tapi sebenarnya saya sangat jaat dan xguna! bawak moto laju2.. tayar moto botak.. xlalu pun dekat tmpt awak xcident..  sampai umah nagis! 
 kenapa aQ gembing sangat? mana aQ yg dulu? dah dikuburkan sekali ker?
(dahlah.. not in mood)
(inikah berakhirnya?)
 

No comments:

Post a Comment