Tuesday 21 September 2010

bil tenet sampai ke rumah

awak, awak.. semalamkan saya nampak kat atas meja ada bil tenet.. saya pun bukaklah.. saya baca.. lepas tu,,,,, tetibe saya teringatkan awak.. saya ingat lagi, kita pergi econsave.. awak teman saya pergi beli broadband.. hee.. mase tu saya ajak awak belakon.. sebab broadband tu kawan saya  yang syorkan untuk beli.. jadi, saya tak mau dia tau yang saya ada bf masa tu.. huk8... so, awak cakap..

awak : ok.. jom kita belakon.. macam best je..
saya   : mestilah best.. belakon dengan awek.. hak9
awak : hee.. jadi, macam apa yang saya patut buat?
saya   : awak berlakon jadi abang angkat saya boleh?
awak : mestilah boleh.. no hal..
saya  : kalau dia tanya pape pandai2 awak jawab ea?
awak : saya tak pandai.. awak je pandai.. huhu..

bila dah sampai, kita pun berlakon.. hahaha.. terkena dia ue.. tapi tak kena sangatlah.. sebab diakan bijak.. hee.. 

cerita yang nak di ceritakan.
ingat tak? mesti awak ingat.. masa kita keluar sesame.. tapi kali ni, kali ke-3 dan yang terakhir awak bawak saya naik moto dengan awak.. itu pun sebab saya tak bawak moto.. destinasi  yg nak di tuju, econsave, bazar ramadhan dekat sungai abong, n sesi merayap..
mula2 pegi enconsave.. awak teman saya bayar first bil saya.. best2.. sebab awak yang temankan.. rasa selamat je..
kita pun pergilah bazar ramadhan.. tetibe dalam perjalanan tu kita terkantoi pulak dengan kawan awak.. buat segan je.. hahaha..  saya ajak awak g sana sebab nak beli kuih pelita.. huhu.. 

sesi merayap nie paling best.. sebab,
awak : nak pergi mana lagi comel?
saya  : balik lah..
awak : tak nak lah,,
saya  : asal?
awak : bukan selalu saya dapat bawak awak.. jadi, saya nak awak lama2 dengan saya.. 
saya  : um,, ok lah.. sukaty.. tapi nie ha.. saya kena pegang air.. berat lak tu.. 
awak : peganglah dulu..
saya  : yelah..
(tak lama tu, awak mintak saya barang yang saya pegang..)
awak : meh sini saya pegang.. cian dia pegang berat2.. hee(snyum MCD)
saya  : tQ..

merayap, merayap and merayap.. huu.. seronok.. tetibe awak pegang tangan saya atas moto.. awak bawak kat hati.. huu.. sweet! sangat suka.. tp seperti biasa dapat pegang sekejap je.. hahaha..

kesimpulannya(mcm wt karangan pulak) hari ni saya pergi bayar bil, tanpa awak sayang.. huu.. tak apalah.. ku menyendiri k.. hahaha.. sewel!


No comments:

Post a Comment