Wednesday 2 March 2011

macam2 aku ni kan ~

assalamualaikum. (ary ni aku jadi baik sikit).. apalah yang macam2 ni kan? banyak benda jadi hari ni dan sebelum ni.. first thing aku tak tahulah. kenapa dengan hati aku ni. aku dah suka dekat seseorang ke? kalau boleh aku tak naklah. aku masih lagi nak duduk dalam hidup aku sekarang dan berangan tentang adanya dia.

beberapa hari ni banyak sangat orang tanya tentang arwah dan mereka suruh ceritakan macam mana kami jumpa, macam mana kami kenal dan macam mana, macam mana. hum.. . . sekarang banyak sangat aku berangan. bilalah aku nak berhenti berangan tentang ni semua.

agaknya aku ni cepat sangat perasan kot(bukan agak, memang perasan pun.).. tapi lantak lah. selagi perasan aku tu tak buat aku gaduh dengan orang dah kira cukup bagus. aku taw limit perasan aku. seperti biasa aku akan buat tak tahu dan cool.

hari ni dapat gak aku tengok dia. walaupun sekali imbas dan yang aku tahu dia ada dekat dengan aku ! so, santiklah. walaupun jauh.. eh awak ! bila lagi kita nak gaduh? suke tengok gigi awak.. haha ~ 5 hari kot tak jumpa. saya tak tahu kenapa saya fikirkan awak.. haha.. (ehem jem ! cover2.. buat tak tahu. . simpan2. . ko belum sedia lagi..)

*
*
*
malam ni aku pergi maulud dekat cosmo. beria2 aku nak pergi, tapi aku tak ada kawan. nasib baiklah KAK EMA ada ! wa ! saya sayang kamulah kakak ! tQ aw cuz mau pegi... seronok ! abis je ceramah kita maen pusing2 satu muo.. haha ~ apa nak jadi anak dara ni.. tanpa di jangka dia tanya tentang arwah.. oh kaka ~ awak buat2 saya ingat.. sampaikan saya cakap, kalau dia ada ni mesti dia akan datang cosmo dan teman jem balik rumah.. maen2 mata atas moto.. give flying kiss and he catch.. awak !! rindu awak !!

(jadi budak gila jap).. awak, awak.. awak nak tau x? tadi kan dalam pukul 10 saya sampai rumah , saya terus on tv dan ada cerita best ! tajuk "UNGUNYA CINTA".. kesian ungu wak... pakwe dia mati... hehe.. sama pulak cerita dia nan saya.. cuma laki tu ada barah otak je.. macam mana ungu nagis, macam tu lah saya nagis.. tapi lagi teruklah ! sebab saya tak dapat nak tahan. . . nak tahu, saya join ungu nagis dan saya rasakan kesedihan ungu..

apa yang penting jangan pandang ke belakang, teruskan ke hadapan tapi jangan pernah menoleh walaupun sekali.. dan jangan padam memori kita.. hik8.. trimas !

EH3 ! JAP3 !! ada lagilah wak.. saya suka dengar lagu "RINDU SETENGAH MATI".. saya layan baik punya lagu ni taw ! betape rindu nye dekat awak.. hihi.. takpe2... simpan2.. saya kan kuat.. awak yg ckp mcm tu.. jadi, SAYA KUAT !! sebab tu awak tak masuk dalam mimpi saya kan.. cuma sekali je awak datang dlm mimpi saya sambil awak tersenyum. . tQ~ alhamdulillah..

1 comment: