Thursday 6 January 2011

tak mahu kehilangan

TAK MAHU KEHILANGAN !
apa yang aku tak nak kehilangan tue? adeyh ~
aku tak nak kehilangan saat2 bersama mereka..
sape mereka ?
kak anis and the geng !


wow !
xcaya aku..
semalam aku just nak bagi suprise untuk kak anis je..
tapi, aku buat lebih daripada tu..
seperti biasa aku jadi budak senget..
al-maklumlah.. 
nama aku CIK SENAH SENGET..

apa program aku semalam ek ? meh, biar aku cerita..
  1. membuat kejutan untuk kakak anis..
cewah ! poyo je aku.. semalam aku leh buat konon2 ada masalah.. aku buat muka sedih.. pergh, nak mencari mood sedih itu payah ~ sebab semalam aku berada dalam keadaan yang sangat2 elok.. mood aku baik sangat2.. no emo2, no angry2 and no silent..
(saya tahu awak menagis kakak.. sebab awak terharu.. takpelah.. i just wanna make u smile.. that's all !)


     2. join mereka makan..

aku tak sangka pulak aku leh terjoin mereka makan.. sebab aku ingatkan aku nak ikut kak ema n the geng makan.. tapi tak jadi.. (coe kepada mereka).. dekat tempat makan aku diam je.. pastu kak anis tegur 'ha kan dah senyap je'.. kak2, sebenarnya saya senyap sebab saya nak tengok anda semua berbicara dan telatah anda sekalian.. nanti bila ada point baru leh sama2 cakap.. haha ~

     3. kami pergi karok !

seriusly, aku memang nak pergi karok semalam.. aku punya tekak dah gatal sebab tak dapat karok.. aku tahan je.. haha.. tapi mereka ajak.. aku apa lagi.. haha.. seronok gila.. dapat buli mereka, mereka buli aku.. tak syoknye orang laen buli kakak saya*marah nie*.. haha ~ takpe ar.. tu cerita tepi2. biarkan.. apa2 pun aku dah buat mereka enjoy dengan perangai aku yang gila.. haha ~

     4. lepak di rumah mereka.

after karok patutnye aku kena balik.. dah maghrib kot.. kak ain pun suruh balik.. tapi, mane leh.. aku nak ikut balik.. haha ~ nakal gila.. pergi ambik moto.. follow mereka.. dan di jemput masuk.. hihihi.. suke2.. xpe ar.. leh tengok korang pnye umh.. lepak sampai kul 10.15 p.m.. ish3.. apa nak jadi..

    5. makan burge bersama.

al kisah.. mereka ada jamuan untuk dak2 yang last sem.. jadi, mula2 macam nak ikut.. sebab kak fara ajak.. tapi, lepas tu malas gila.. di hasut lagi oleh kak ain, maka lebih bek dok umah daripada pergi sana.. so, keputusan duduk di rumah sambil makan burge ayam double.. yum3.. sedap gila.. alhamdulillah.. tQ kak ain n kak sara sebab belanja jem.. malu i.. haha ~ so, kita dah seri.. sebab jem bawakan roti canai untuk korang.. hee.. =)

untuk kak anis : don't ever say sorry at me.. tak ada salah lah.. jangan le cakap lagi word tuh.. tak suke.. terima je apa yang jem bagi.. lagi pun awak tuh dah nak abis.. so, good bye daripda budak nakal yang sweet nie*ayat awak*..  kalo anda kata anda tak special, pada saya berbeza.. hahaha.. don't think too much bout that yah !

kak fara : tQ sebab nyanyi semalam.. jem dah tunaikan janji jem nak belanja karok.. best lah dapat join nan korang !

kak sara: awak kakak yang banyak cakap.. tapi comeyl.. perangai tah pape.. hek8.. tapi enjoy dengan telatah kamu.. tQ ea, sebab settle un prob lappy nie..

kak ain: takut dengan kakak semalam.. masam je muka.. adeih ~ i need thinking hard to make u smile.. haha ~ berjaya! like you, when u smile..

*TAMAT*

No comments:

Post a Comment