Saturday 15 January 2011

tak rapat tak bermakna aku tak sayang

aku tak tahu macam mana nak ceritakan.. macam sedih untuk aku kongsikan.. memang aku nampak sangat nakal.. tapi dalam nakal aku, aku cepat sayangkan seseorang.. even dia tak kenal sangat aku macam mana.. walaupun hanya 1 minggu kita orang kenal.. semestinya dia akan ada di hati aku..

kalau nak tahu korang ada tak dalam hati aku, senang je.. kalau aku mencuba untuk buat korang senyum pada setiap masa.. bermakna korang hampir untuk berada dalam hati aku.. tapi kebiasaannya perempuan lah senang untuk ada dalam hati aku.. sebab senang sikit nak paham..


*****************
al-kisah..
tersebutlah kisah.. cik senah senget..
mengenali beberapa kakak2..
pada mulanya point senah cuma sorang je..
tapi, apabila dia mendapat satu lagi point..
senah pun menggunakan point yang kedua itu..

dalam masa mengenali mereka..
senah terasa macam teringin sangat nak kenal mereka berdua dengan rapat..
tak tahulah macam manakan..
point yang pertama tuh kak anis..
point yang kedua kak fara..

kak anis :
senah mula2 nampak dia, ya allah baik sangat..
kenapa tak senah cuba rapat dengan dia..
mesti lagi best..

*sekarang cita sal kak fara*
kak fara :
senah takot nan dia mula2..
ingat kan dia garang ar..
tapi dia baik..
kenapa nak sangat kenal nan dia, 
sebab dia diam..
kalau orang diam senah memang suke kacau..
sampai orang tuh ada ar gak nak cakap.. 
hahaha ~


mengenali sist nie tak rugi untuk aku.. belanja dia pun lagi tak rugi.. wat apa nak berkirakan.. yang penting senyuman dapat di ukir di bibir dia.. 
hum,, dia dah nak balik dah.. sedih aku rasa.. macam saat aku terpaksa lepaskan seorang kakak bila aku tamat kem.. tak ada apa yang dapat aku berikan kecuali satu persahabatan yang aku ciptakan untuk kita.. kau memang best ar kakak.. kau diam.. tapi kau mengetahui perkembangan aku.. bukan senang nak dapat orang macam tuh.. lagi satu kamu suka mintak maaf, suke perangai tuh.. sebab kamu tahu kamu salah.. padahal tak ada hal pun untuk jem pasal tuh.. teruskanlah memohon maaf kalau ada buat salah.. pasti ada kebaikkannya..

hargai sangat2 perkenalan ni.. andai satu hari nanti ada kesempatan, aku pasti akan datang mencari kamu dan aku akan kongsikan kegembiraan bersama.. harap masa tuh kaka tak lupa jem..

jaga diri baik2.. jangan lupa senyum.. kalau ada masalah cuba ingat perangai pelik jem masa dengan kamu.. pasti kamu senyum.. dan kalau rindu tengok bulan.. sebab jem suke tengok bulan.. *perasan pulak.. cm kaka rindu kita je*.. ku doakan yang terbaik untuk kamu.. (lupa nk bg tau.. sy curi gmbr kamu.. hee.. coe..)

<i'm gonna miss you>

No comments:

Post a Comment