Wednesday 12 January 2011

pilihan membuatkan aku melukakan



hello..
sekarang aku berada dalam keadaan yang sukar.
aku harus membuat pilihan.
atau aku harus biarkan saja?
*post aku di fb*
<inilah realiti kehidupan, kita akan lukakan hati seseorang demi membuat sesuatu keputusan.. susah untuk aku buat semua keputusan tuh, kau bukan tak baik untuk aku, tapi banyak benda yang patut aku fikir.. atau aku tak payah pilih d atara kalian.. biar semua tak dapat aku.. biarkan pending je.. ya allah ~?

hari ini aku rasa batu yang paling berat ada dekat atas kepala aku.
aku fikir dan fikir sampai aku tertido.
aku tak tahu harus buat apa?

COUPLE?

ada seseorang melamar aku untuk jadi kekasih dia.. tetapi dalam masa yang sama aku perlu menjaga hati yang lain.. CINTA untuk kali ini terlalu sukar.. selepas kepergian bofiie tercinta tuh, banyak sangat benda jadi.. antaranya ramai jejaka yang suka kat aku.. 

kenapa mesti macam tuh? susah weyh nak buat pilihan.. kakak aku lah nie, cakap aku dah jadi janda berhiasa, tuh yang ramai nak.. 

*memberi tahu kepada bofiie dengan menggunakan hati*

awak, awak.. macam mana ni wak? saya nak awaklah macam nie.. saya nak awak.. nak awak gak.. tapi nak saya takkan jadi realiti.. kita telah di pisahkan di muka bumi nie.. jadi nak tak nak saya kena kuat.. kalau awak ada, pasti saya akan dengan awak.. sebab saya dah tetapkan hati saya untuk awak.. 

sekarang saya di landa masalah ni, kalau awak ada.. awak akan buat saya senyum.. dan bila awak tiada kekuatan saya berikan awak kekuatan dengan cinta saya.. awak akan senyum bila saya buat perangai gila saya.. awak suka semua yang saya buat.. sebab awak bofiie yang baik.. awak tak kisah saya nakal mana, saya brutel mana yang pasti... AWAK CINTAKAN SAYA APA ADANYA SAYA DAN SAYANG AWAK TIADA HAD !.. itulah awak..

************
TERASA INGIN MENJADI 'FRESH AND NEW'..

*masih cakap untuk bofiie*
awak, awak.. saya rasa macam nak tukar je perangai saya tuh.. biar tak ada sape yang akan pandang dan ambil tahu apa yang saya buat.. sebab saya laen daripada yang lain.. tapi bagus ke? saya tahu jawabpan awak ' TAK BOLEHkan',, 

dah ar.. aku sedang pening.. need CPR.. haha ~ um, keputusan berada di tangan aku kan? so, biarkan masa menjalankan tugas dia.. aku PASTI boleh lakukannya.. dengan semangat yang pernah di berikan oleh bofiie 'saya ingat setiap pesanan awak'.. jadi saya akan pastikan pesanan awak tuh, tak lari jauh daripada hidup saya.. awak nak saya berjayakan ? gembira, bahagia dan etc.. saya akan buat.. tapi, promise tunggu saya kat sana.. 

*lupa nak cakap, lagu tuh aku suka.. sebab seseorang beri.. maaf untuk dia.. jaga diri uke.. jem akan tetap jadi sebahagian dalam hidup kamu walau apa pun terjadi* 

*TAMAT*

 

No comments:

Post a Comment