Wednesday 29 December 2010

3/12/2010

adeyh ~ exam dah dekat.. aku baca buku pun belum.. otak aku tak pergi mana2 je.. aku pun tak tao pergi mane.. niat nak baca buku ada.. tapi asyik menangguh je.. apa tah anak mahmood nie.. (jem2, sian your parent meyh ~) pergi baca buku sano !

awak, awak.. saya dah nak peksa ni wak.. boleh awak tolong doakan saya ? saya risau sangat ni.. saya risaukan  saya menggila time exam tu.. exam dah dekat.. awak pergi time esoknya saya peksa.. dan masa tuh saya sangat sedih atas pemergian awak.. tapi saya tak mampu nak buat apa.. jadi bersabar..

saya ingat lagi apa yang awak pesan.. awak suruh saya belajar betul2 kan.. saya akan buat itu untuk awak.. tapi mampu tak saya ? saya ingat lagi kata2 awak kat saya yang saya ni tabah.. jadi, pasti semuanya saya dapat lalukan tanpa awak..

saya akan cuba yerk wak.. exam lepas saya dapat B je.. nasib baek my dad tak komen lah, dapat B je ? pasti saya lagi2 sedih.. sebab saya cakap nak A masa tu.. tapi alhamdulillah sebab dapat B daripada dapat C kan..

keseluruhannya, segalanya terletak di tangan aku.. kalau aku pilih untuk sentiasa berduka maka akan gelap sentiap saat aku di muka bumi ini dan orang lain takkan dapat merasakan perangai aku yang nakal nie.. sebab aku dah tak macam aku..

aku mampu ubah kesedihan aku semua tu dengan menutupi segala kesdihan.. agar orang2 d sekeliling aku tak risaukan aku.. hey semua ! saya kuatlah.. dia pun cakap macm tu.. jadi, saya akan cuba untuk tak sedih tetapi saya akan pastikan saya ceria di luar dan dalam.. andai saya berduka biarlah.. ianya untuk seketika.. sebab saya perlukan masa untuk mengubat hati ini..

maaf kepada yang menantikan saya untuk jadi GF dia.. saya bukan tak nak anda sebab anda tak baik untuk saya.. tetapi saya belum sedia untuk berikan posisi BF kepda anda yang menanti.. jadi, biarkan saya single dan kita jadi kawan.. biarlah jadi kawan.. sebab ianya akan lebih kekal.. MAAF uke ~

No comments:

Post a Comment