Wednesday 1 December 2010

it's hurt

aku tak tahu.. kenapa sampai sekarang aku masih tetap sayang dia.. even dia dah patut untuk aku ketepikan.. tapi, aku masih sayang dia.. kata orang, kalau dah sayang tetap akan sayang..

aku patut membiarkan masa membuat tugas dia.. tak lama kemudian pasti segalanya akan seperti biasa.. aku  masih mampu bertahan untuk hadapi semua ni.. biarkanlah..

hati aku dah banyak pulih.. otak aku dah cuba untuk ketepikan kisah2 dia.. cuma aku tak mampu untuk buat macam apa yang dia buat kat aku,, mungkin aku bukan macam dia.. jadi aku tak mampu untuk lakukan semua tu..

bila aku dah cuba lupakan dia.. PASTI dia akan kembali dalam hidup aku.. penat tahu ? PASTI dia akan bagi mesej yang dia rindu aku, mengimbau kembali kisah2 kami.. untuk apa ? aku ambik masa yang lame untuk pulihkan hati aku.. 

kau senang2 je imbas kembali.. dan buat aku bertambah sakit.. teringat semua apa yang telah kau buat pada aku.. cukuplah sekali.. jangan di tambah luka yang dah sembuh.. fuh ~

orang kata : kenapalah dia akan cari kau.. dulu time kau dengan dia.. dia wat xtahu.. dia lukakan kau dengan kata2 dia.. dia lebih kan orang lain daripada kau.. sekarang dia datang balik dalam hidup kau.. kenapa ? tak puas ke dia sakit kan hati kau?

(aku dah penah nak cuba, tapi tak boleh) aku tak mampu nak jawab.. aku tak mampu untuk benci dia.. aku tak mampu hina dia.. aku tak mampu maki dia.. dan aku tak mampu buat macam apa yang dia buat pada aku dulu..

sekarang aku masih lagi memberi seperti dulu.. tapi, tak kan sehebat masa dia milik aku.. 

untuk :
*kekasih gelap*
ALREADY GONE !!

No comments:

Post a Comment