Friday 3 December 2010

kenapa ?

aku tak tahulah.. aku rasa macam sangat2 kecik hati tiba2.. entah apa kes agaknya.. aku rasa cam xguna memberi kegembiraan bersama dengan orang yang tak reti hargai.. 

orang pulak kata : beri selagi mampu beri.. memanglah.. aku dah bagi sehabis boleh.. tapi rasa macam menyirap.. 

aku malas nak komen banyak2.. aku malas nak tunjuk kan diri aku macam mana dekat orang.. aku dah tak larat dah.. 

aku just nak enjoy dengan korang.. manelah tao, aku mati dulu.. itu jelah yang aku boleh buat dengan korang..

kenangan2 tulah yang akan buat korang ingat dekat aku dan maybe korang akan rindukan aku..

(sayu je hati ni tiba2..  maaf uke)

 today aku memang tak ada mood.. tapi aku masih mencuba untuk hadirkan mood tu untuk lihat korang senyum bila aku jadi nakal . . . . . . . . . . . . . 


*END*

No comments:

Post a Comment