Monday 27 December 2010

6.30 a.m tak tdur lagi ~

pukul 6.30 a.m.
aku masih lagi tak tidur..
aku sedang menyiapkan kerja MISS ZAHRUL.
cepat siap, cepat tunjuk, cepat adjust n cepat ar keje aku siap..

apa yang aku kena buat ?
1>buat poster wayang
*tapi cerita ikut suke kita reka. (aku bab2 suke hati nie no 1..)
2>kena buat cover majalah
(hentam juga)

aku dapat siapkan menda2 nie gara2
ALYA AMIRAH.
kalo x, aku tak buat n xde idea juga selaen idea aku
yg sebelum nie..
sume idea tu hampeh.. adeyh ~

cotcat2 nan amie kt fb smpai 3.30 a.m.
pastu kena bebel suo tdur..
aku biase ar..
nakal.. tak nak ar tdur..
aku siapkan kerja nie.. 
dengan diri yg dh serot, serit smpai terserit..
selsema+batuk..
redho jelah..
nak tdur mata tak nantok..

inilah hasilnya..
haha ~ 
hope2, ueke je lah esok !
doakan saye !


No comments:

Post a Comment