Sunday 26 December 2010

aku ciptakan keindahan untuk setiap detik kita bersama

inilah cerita kami untuk 26/12/2010
di mana aku dan adik yang manis nie
berjumpa..

banyak benda yang aku kongsikan dengan dia..
seperti tajuk post kali nielah..
'AKU CIPTAKAN KEINDAHAN UNTUK SETIAP DETIK KITA BERSAMA'
aku memang suke cipta keindahan bila jumpa orang..
supaya orang akan ingat..
baru COOLL !
ni pic yg smpt kami ambik, n smpat aku msuk kn dlm blog nie..
sbnrnya bnyk..
al maklomlah, smpai 2,3,4 orng yg jdi juru kamera tak bebayar..
HAHAHA ~

 
snap by : run
at : wetex
dua org dak gila..
idea : amie
pengikut : jem
melayan n snap : run
at : tingkat 4 wetex.
reason : budak kecik ni nak g toilet.
kami tunjuk MISS RUN 
yg sedng snap pic kami..
aku nak betulkan tudung pun nak snap gak.
saya gembira , dak kecik tu muka seyiz..
(ke control comel)
baru memulakan operasi merayap.
aku pukul budak nie..
padan muke dia..
dush ! (muka dak ue xleh blah)
sorang tengok cermin,
sorang lagi jadi nenek AMIE.
tu ad muke budak geram dengan kaka dia
takot aku !
curi2 msej dengan adik2 lain..
2 yang fone kena check ue..
haha
(gurau k, xde mknenye na msj yg len..
kalo depan mata dah ad yg terindah)

semalam sangat seronok.. sebab :
  1. jumpa dia
  2. buli dia
  3. luangkan masa
  4. buat perangai tah pape
  5. snap pic same2
  6. aku jadi jurugambar dia
  7. jalan sama2
  8. karok same
  9. talking2
  10. gelak2.

seriusly hari semalam dapat gantikan hari2 kami yang suka bertekak dulu.. dia lah yang suka cari gado, bak kata encik ADIF (bf amie) kejam.. haha ~

aku ingatkan semalam mau buat plan jahat dekat dia nie.. plan jahat yg sweet ar.. tapi kesian pulak.. tak smpai aty , jiwa dan raga .. yerk ar, plan nak luangkan masa.. alih2 aku buat sampai detik menitiskan airmata..

semalam dia ada tnya gak, pas abs study kat sini aku nak pindah keluar drpda muar ke ? jawabpan aku seperti biase ar.. maen2 kan dia.. sampai aku nmpak mata dia dah merah dan nak nages.. tp kawan dia lak spoil ! potong line.. kalo x, seriusly dapat tengok dia nages.. hihi..

uke jawabpan sebenar untuk soalan dia tu, aku akan fikir2kan dulu.. kalau aku terpaksa pergi keluar drpd muar nie, aku pergi.. tapi, kalo aku tengok dia masih lagi macam budak2 aku rasa tak kan tinggalkan dia sampai dia abis SPM..

next year kau dah nak PMR.. sekarang nie pun kau cam kebudak-budakkan.. tak pelah.. redho je.. asal kau pandai jaga diri.. aku tak kisah kalau kau jadi budak2... just be who u are !

komen aku pasal kau :

  1. kau dah banyak berubah
  2. kau dah mula memahami 
  3. kau dah mula menerima
  4. kau dah mula bertolak ansur
  5. kau dah mula tunjukkan sayang kau
  6. kau dah mula berikan komitmen kepada relationship nie
  7. kau dah mula berfikir perasaan orang
  8. kau dah mula dengar cakap

jadi, hari telah di selamtkan oleh ALYA AMIRAH.. terima kasih yerk sebab sudi datang untuk jumpa saya yang comot nie.. HAHA ~

No comments:

Post a Comment