Sunday 19 December 2010

aku tak ingin kau menagis bersedih.
sudahi airmata darimu..
yang aku ingin erti hadir diriku
kan menghapus dukamu sayang.
karna bagiku kau kehormatanku..

ANNUAL DINNER 

semalam aku tak enjoy mana pun. aku sibuk. makan pun laju2. aku sempat menggila time belum start dinner. aku tak sempat enjoy dengan member2. banyak kerje kena buat. fuh ~ nasib baik dah abis.. tak pening pale lagi. tapi, drawing aku tak siap. esok nak hantar. mati aku cam nie.

dalam sibuk2 2, aku masih ingat kekasih hati aku. tapi aku dah tak nagis dan bersedih. aku pun tahu dia tak nak tengok aku sedih. cuma aku ingin dia ada dengan aku masa gentir macam 2. aku asyik balik malam je sebelum dinner 2. kalau lah dia ada, aku bagi tahu dia anytime je.. pasti dia akan datang jemput aku dan teman aku sampai rumah.. 

sudah pasti dia akan cakap 'kesian awak kan.. buat kerja banyak2.. pastu awak mesej saya lagi, layan saya.. kesian awak.. nanti jangan lupa tidur awal tahu..'.. bestnya kalau awak ada lagi.. pasti kita akan ketawa banyak2.. awak pasti akan buat saya senyum sampai sakit pipi saya nie.. 

semalam aku pakai baju laen cikitlah... orang tanya 'nape kau pakai biase je ?' aku jawab 'nak wat pe pakai lawa2.. bofiee pun tak ada.. sempoi sudah'.. maknanya kat situ, kalau awak ada saya akan pakai something yang sangat berbeza daripada apa yang awak cadangkan.. 
macam time KPO 2.. saya pakai kasut gegurl.. tu first time saya pakai.. sebab saya nak awak tengok saya pakai kasut tu.. yang PASTI ayat yang akan awak cakap ' awak comel '.. haha.. suka saya dengar.. sebab tu ikhlas daripada awak.. saya dapat rasakan..
 
fuh ~ saya harap kalau saya ada ;CINTA' yang baru, saya masih tetap sayang awak dan awak akan tetap ada dalam  hati..

1 comment: